måndag 16 maj 2011

Som hund och katt!

Sambon och jag har tagit en veckas försommarledigt! Så skönt, med mindre
självpåtagna krav om allt vi vill hinna med, än vad det blir mitt i sommaren!

Jag började dagen med att gå på pysselstund tillsammans med vännen
Rose-Marie, till Hanna på Hannas pysselstuga.

Hemkommen därifrån tog vi en macka med stekt ägg innan sambon
åkte till frisören, emedan jag donade med annat.

Sedan for vi en tur till lilla mamma i Bholm och blev bjudna på
pannbiff (med köttfärs från Skönero!) med lök. Så gott!

På vägen hem tog vi (om)vägen genom Gertrudsvik för där
byggs det så det knakar! Kul att stan utvecklas!
SÅ gick första dagen!

Min vana trogen kommer här lite husdjursälsklingar:


Selma söt sover i soffan!




Ruben rödprins lägger sig tillrätta.





Fideli-Fia spinner så fint!




Hampus Harig håller sig till hyllan!



Selma biter Ruben kärvänligt i örat!

Ja, så går våra dagar! Imorgon blir det hundträff med fika med alla bullar i stan!
(Ja, vad vi vet i alla fall - fyra stycken totalt).
Återkommer med rapport!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar