tisdag 19 april 2011

Älskade bullar!

Nu har Ruben funnit sig tillrätta hos oss, det är bara katterna som stör honom,
och de har hitills varit för snabba, så han har inte fått närkontakt.
Selma och Ruben busar, springer runt runt på tomten,
tuggar på varandra, drar i samma leksak
och där emellan stunder av utmattning!







Idag har jag gjort ett nytt kort också!
Det kallas side step card, om du vill söka på nätet!


 Bakgrundspappret är från Docrafts vårkollektion
"For someone special, lots of love and hugs".


Mallen hittade jag på nätet och den ser ut så här:


Det var allt för idag, nu väntar sängen!

3 kommentarer:

  1. Så underbart att se Ruben och Selma tillsammans ...äntligen har Ruben en fästmö och är lycklig :) !!
    Nu har jag något att se fram emot att få se alla fina bilder på det nykära paret.
    Önskar er alla en Glad Påsk och en underbar helg !!!

    Mvh Mona

    SvaraRadera
  2. Hej Mona!

    Kul att du följer oss här! Vi önskar dig också en riktigt fin påskhelg!

    SvaraRadera
  3. Å så härligt att Ruben Å Selma trivs ihop.
    Rakel har semester nu då Paddy är i Belgien... tror inte hon saknar honom nämnvärt just nu ;)
    Sola ifred på altanen, vräka sig i bädden,alla klappar bara HENNE .. hihi..

    Jomen visst är det en häst , svår gissat va ?! haha.tackelitack.
    Har du sett det jag skickade på Facebook då jag svarade på ditt ?
    Fortsatt GLAD PÅSK till er !

    SvaraRadera