lördag 2 april 2011

Ruben är här!

Igår kom han så, vår nya familjemedlem Buffalo Bulls Jack Sparrow - Ruben. Lika vacker som han är snäll. Hans husse Johan och uppfödare Maggan åkte hela vägen från Köping och Hallstahammar för att överlämna honom. Det funkade bra direkt mellan Ruben och Selma! Tack Johan, för förtroendet att få ha din bästa vän hos oss! Vi ska ta väl hand om honom.


Ruben spanar på katterna!

Katter, det tycker Ruben är märkliga varelser! Han har fått tidigare fått erfara
att de har vassa klor, så han spanar på avstånd, med stort intresse. 
Katterna håller sig på avstånd.

Selma pustar en stund, ovan vid allt ståhej.

Även Ruben tar en paus!
Det är fantastiskt hur anpassningsbara djur är. Redan efter ett dygn delar de fåtölj!

Hm...undrar om det blir bra så här?

Eller kanske bättre så? Lite trångt är det men det går!


En kudde som stöd, sedan blev det riktigt bra!

Buffalo Bulls Jack Sparrow och Golden Leauge Woodoo Magic, vilket sagopar!
Och vi får rå om dem, lyllos oss! <3


2 kommentarer:

  1. Hej Selma och jag :)...Mitt namn Är Mona Eriksson och är Johans mamma och Rubens *exmatte*. Jag vart så lycklig när jag fick se att han hamnat hos er...han ser lycklig ut och får med all säkerhelt det underbart hos er !! Jag saknar honom oerhört mycket och har varit väldigt ledsen en längre tid nu, men jag ser nu att han får det så fint hos er...!!
    Nu när jag har din blogg så kan jag följa honom i framtiden och det gör mig lugn och lycklig !!
    Tack för att ni fanns till för *min* älskade Ruben

    Mvh Mona

    SvaraRadera
  2. Hej Mona!
    Tack för dina rara rader, jag blir väldigt rörd och glad över dina ord. Vi älskar verkligen Ruben och är så hjärtinnerligt glada att vi får rå om honom. Jag förstår så väl att du är ledsen, han är en så fin kille. Gott att du kan trösta dig med att han har det bra hos oss! :)

    SvaraRadera