fredag 4 mars 2011

Grå dag efter svart natt

Natten har varit lång och ganska sömnlös, så idag känner jag mig som en trasa. Skönt då att kunna ta det i sin egen takt. På tal om trasor så fick Selma en ny liten söt nalle av sin husse igår, inköpt på loppis för en femma.


Vet inte vad det är som är så gott med fyllningen!



Jag fick hem en ny embossingfolder igår, till min Big Shot, och den provade jag ju med en gång förstås! Den blev ganska anonym så jag testade att färglägga den med Faber-Castells Art grip pennor, jag "stompade" med förtunning, då blev det så här:




Min far var duktig med täljkniven, den kom fram i pauserna som blev i jobbet som smörjare på sågen i Blankaholm. Många fina, tålamodsprövande saker blev det, till exempel denna:

Någon som vet vad det är?

Den är täljd i ett stycke, kulorna är utsirade inuti och det finns inga skarvar någonstans. Gissa på ni så berättar jag en annan dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar