torsdag 10 mars 2011

Vårtecken!


Igår gick jag och Selma genom "lilla skogen" för första gången
sedan snön kom i höstas, det känns som ett härligt vårtecken!

Selma hittade något "gott" att tugga på...jag vill
inte veta vad!

Vackra stenar (och skuggan av Selmas bak och svans)!

I ett snår på en tomt tittade det upp något, lite ljust grönt,
som enträget arbetar sig upp i ljuset!

Idag har jag lyckats slutföra ett beställningskort,
som ska ges till en jägare som fyller jämnt;

Fäller man ut "flärparna" ser det ut så här;

Sedan kan man vika upp mittendelen, och där under
finns det två sidor till, men där finns namnen på
de som grattar och det vill jag inte dela ut!
Blev rätt nöjd i alla fall! :)

Nu har jag med medicinsk hjälp, sovit hyggligt tre
nätter i rad, så jag känner mig något mera mänsklig igen.
Förmiddagarna går dock i ett töcken pga medicinerna,
men hellre det än att vara helt urlakad pga sömnbrist.


Innan kaffet!

Jag längtar efter att få vara pigg och glad och full av energi!
Inser att det kommer att ta ett tag, det är många trappsteg kvar!

 

En dag i taget, ett steg i taget! :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar